14/10/1392-11:56

ملاقات موسسین و انجمن اولیاء دبیرستان غیر دولتی الغدیر با فرماندار

عرض سلام و صبح بخیر مجدد و آرزوی توفیق و نیکنامی برای جنابعالی در عرصه های مختلف فرهنگی، سیاسی و عمرانی شهرستان در مسئولیت جدید.

بسم الله الرحمن الرحیم

ملاقات موسسین و انجمن اولیاءدبیرستان غیر دولتی الغدیر با معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل، جناب آقای مهندس رجب ملائی

زمان روز دوشنبه مورخه 9 / 10 / 1392

عرض سلام و صبح بخیر مجدد و آرزوی توفیق و نیک نامی برای جنابعالی در عرصه های مختلف فرهنگی، سیاسی و عمرانی شهرستان در مسئولیت جدید.

حدیث مدیریتی از امام علی (ع) : هر کس بین خود و خدای خود را اصلاح کند خدا بین او و مردم را اصلاح می کند.

جمع حاضر متشکل ازموسسین و انجمن اولیاء و مربیان خانواده فرهنگی دبیرستان الغدیر خدمت رسیدیم تا اولاً، از اینکه عضوی از اعضای این جمع به عنوان نماینده ارشد دولت در این شهرستان منصوب شده است، شادمانی و سرورمان را ضمن آرزوی موفقیت اعلام نماییم و از این منظر خدا را به خاطر این انتخاب شاکریم.

ثانیاً، از سر خیرخواهی و تجربه سفارشی داریم و آن اینکه : جناب فرماندار و دوست عزیزمان، نباید خود را در حلقه اول آشنایان و نزدیکان سیاسی،جریانی در عرصه کار محدود سازد و از افراد توانمند کار آزموده و متعهد که معمولاًکمتر دیده می شوند در چرخه اداری شهر استفاده کند. برای این منظور باید تورهای دانه درشت پهن کرد و از بزرگترها و توانمندتر ها و کار بلد ها که در این شهر کم نیستند، استفاده کرد و یا مشاوره گرفت.

ثالثاً، به استحضار فرماندار محترم می رسانیم که 20% دانش آموزان،قریب به 14 هزار نفر در مدارس غیر دولتی مشغول تحصیل هستند و جذب این تعداد دانش آموز و کاهش بار مالی از دوش دولت خدمتی بس بزرگ است که دبیرستان الغدیر با داشتن 420 دانش اموز بیشترین سهم را دارد.

لذا انتظار میرود که مسئولین محترم شهری در شاداب داشتن دانش آموزان مدارس غیر دولتی به عنوان یک واقعیت مهم با مدارس دولتی نباید فرقی قائل شوند بنابر این ما از جنابعالی هم به عنوان ولی دانش آموز و هم به عنوان فرماندار و هم به عنوان رئیس شورای آموزش وپرورش شهرستان بابل استدعا داریم تا در وقت مقتضی مدد رسان دبیرستان الغدیر بابل به دلایل ذیل باشید.

-        داشتن کارنامه فرهنگی و آموزشی غرور آفرین

-        تکمیل فضای استاندارد آموزشی

-        توسعه فضای ورزشی به منظور ارضای نیازهای آینده سازان

-        و رغبت شهروندان به ادامه تحصیل فرزندانشان در این دبیرستان

در پایان امید است در توسعه کمّی فضای آموزشی، دانش آموزان در این دبیرستان را مسرور سازید.

              به قول حافظ :

من ودل هر دو گرفتار چه باک                     غرض اندر میان سلامت او باشد

با تشکر و آرزوی موفقیت برای همه عزیزان